الخميس، 28 ديسمبر 2023

نقيب المهن الموسيقية هاني شاكر.. زوجتي ناقدة لاذعة.. وهذا سبب امتناعي عن الغناء في المنزل

 

نقيب المهن الموسيقية هاني شاكر.. زوجتي ناقدة لاذعة وهذا سبب امتناعي عن الغناء في المنزل

هاني شاكر.. زوجتي ناقدة لاذعة وهذا سبب امتناعي عن الغناء في المنزل


تحدث نقيب المهن الموسيقية، الفنان المصري هاني شاكر، عن زوجته وصراحتها، وذلك على هامش احتفاله بعيد ميلاده في لبنان، كاشفًا سبب امتناعه عن الغناء في المنزل. وقال هاني شاكر في تصريحات أن زوجتي ناقدة لاذعة وبتقول رأيها بصراحة ووضوح من غير مجاملات أو كسوف، وأنا بحب فيها كده.


تصريحات هاني شاكر 


وتابع هاني شاكر، أن زوجته أول شخص يسمع كل أغانيه قبل طرحها للجمهور، مشيرًا إلى أنها تطلب منه الغناء بشكل مستمر في البيت ولكنه يرفض نهائيًا لأنه يرى أن هذا الأمر محصورا في البروفات والحفلات. وحقق المطرب هاني شاكر نجاح واسع بأغنية جديدة له بعنوان الكبير ، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.


كلمات أغنية الكبير للفنان هاني شاكر


وأغنية الكبير من كلمات وألحان مصطفى شكري، وتقول كلماتها: الكبير لما يغيب.. الحبال هوا بتسيب.. واللي مالوش فيها بقي ليه بقي كل همه يقول أفيه .. كله صدق نفسه خلاص والعويل اتشال عالراس، وانا شاري مخي وبتفرج علي ناس بتهري وبتهرج، واللي كان مربوط قدامي ماصدق انه بيتحرك انا ال بدائها وانا ال بادعها وانا ال معايا السر بتاعها وزي ماقادر اطفي النار، النار كمان قادر اولعها الموهمين يجوا كدا علي جنب والخوفين وال ملهوش قلب .. فضي الميدان علشان مليان في رغي وقواله .. اللعبه دي ليها ابطالها وانا يوم ماهخسر هبطلها، كتر الكلام وعشان ببلاش محتاجله رجاله.. الكبير لما يغيب، الحبال هوا بتسيب.. واللي مالوش فيها بقي ليه بقي كل همه يقول.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق